Touchscreen kassa booq voor maximaal gemak

  • Intuïtief in gebruik
  • Eenvoudig aan te passen aan persoonlijke voorkeuren
  • Swipen, tikken of drukken
  • Supersnel

Oplossing

Management

Overal realtime inzicht in je verkoopdata, die je razendsnel omzet tot overzichtelijke rapportages. De cloudbased backoffice van de toekomst.

Personeel

Inwerktijden zijn verleden tijd. Alle producten en belangrijke features zijn met een paar tikken geregeld. Je kunt zelfs de lay-out aanpassen op basis van persoonlijke voorkeur.

Branches

Meer inzicht. Meer omzet. Meer tijd. Óngeacht de branche. Van horeca tot retail, van sport tot zorg, van leisure tot catering: de slimste tabletkassa is van alle markten thuis.

Bij Op Zuid hebben we behoefte aan een vriendelijk en flexibel kassasysteem.
Monique de Meijer - Op Zuid Utrecht

“Daarom kozen we voor booq POS als vaste touchscreen kassa plus mobiele handhelds. Zeker in combinatie met de booq Personeelsplanner en booq Kitchen Manager zorgt dit voor een erg efficiënte bedrijfsvoering.”

Functionele touchscreen kassa

Jouw gasten een onbezorgde tijd bezorgen, dat is wat je wil! booq is de praktische kassa die je daarbij ondersteunt. Dankzij de overzichtelijke indeling van je productgroepen en producten, de mogelijkheid om hardlopers eenvoudig naar voren te plaatsen is het invoeren van bestellingen een fluitje van een cent. En het mooie; het maakt niet uit of je met een vaste monitor of handheld werkt. De indeling en functionaliteit is altijd hetzelfde en de inwerktijd nihil. Inloggen met je persoonlijke code en gaan!

Kies je eigen devices

booq is beschikbaar voor vaste touchscreen monitors, maar verandert ook iedere iPhone, Ipad en Android tablet en smartphone in een volwaardige kassa. Een goedkope manier om extra verkooppunten te creëren op het moment dat je dat nodig hebt. Wil je onverwoestbare handhelds? Dan behoort dat uiteraard ook tot de mogelijkheden.

Handige extra’s en meer

booq zit boordevol handige slimmigheden om het de gebruikers makkelijk te maken. Wat denk je van realtime inzicht in de voorraden, slimmigheden om cross- en up-selling te stimuleren en de mogelijkheid om eenvoudig rekeningen te splitsen? Werk je in de horeca? Dan zijn een tafelplattegrond die je eenvoudig aanpast aan jouw zaak en een grafisch overzicht hoe lang geleden het is dat tafels service hebben gehad bijvoorbeeld ook superfijn. En zo is er meer. Van koppelingen met je boekhoudpakket tot software voor Personeelsplanning, Keukenschermen en webshop, de mogelijkheden zijn eindeloos.
 

Sturen op resultaat

Als eigenaar of manager heb je altijd en overal realtime inzicht in alle belangrijke data. En handige managementrapportges helpen je om te sturen op resultaat. Via de cloud backoffice voeg je ook eenvoudig producten toe en plaats je hardlopers naar voren. En alle wijzigingen zijn direct doorgevoerd op ál je apparaten. Of je nu één zaak hebt of 20, jij hebt optimaal overzicht en controle!