Kassa software voor de moderne ondernemer

  • Superintuïtieve
  • Altijd realtime data in de cloud
  • Op maat voor jouw zaak
  • Ook zonder internet doorwerken

De ideale kassa software

Een vaste kassa op de toonbank. Handhelds op het terras. Of je nu in een bar werkt of in een museumshop, met booq bepaal jíj hoe jouw zich gedraagt. Bovendien schaalt deze kassa probleemloos met je mee omhoog of omlaag, bijvoorbeeld bij een uitbreiding van je zaak of na een drukke zomer. Flexibele kassa software voor de moderne ondernemer!

Kassa software booq geeft vrijheid

booq is trouwens niet alleen de beste kassa op de markt, het is ook nog eens een toegankelijke kassa. Je betaalt je licentiekosten per maand, en daarbij zit al softwareonderhoud en updates gratis inbegrepen. Je kunt doorwerken zonder internet dankzij het lokale wifi-netwerk. Bovendien kies je zelf met welke hardware én met werk besturingssysteem je wilt werken. Dat geeft je ongekend veel vrijheid bij het inrichten van je bedrijfsprocessen.

Intuïtief in gebruik

Voor jouw medewerkers is deze kassa ongekend intuïtief. Ook zonder training kun je er al snel mee uit de voeten. Je menukaart staat verdeeld onder logische categorieknoppen, en je kunt tikken of swipen om op jouw favoriete manier zo snel mogelijk door de menu’s te navigeren. Sowieso zijn alle belangrijke features binnen enkele tikken bereikbaar, op verschillende manieren. Zo voelt elke collega zich bij booq thuis.

Ontdek alle mogelijkheden

Van een klein detail in de layout tot overzicht van je voorraden: booq zit boordevol nuttige features. Zo kun je in seconden de layout aanpassen door kolommen toe te voegen of bijvoorbeeld de achtergrondkleur te veranderen – handig op een zonnig terras. En je kunt je ook zo instellen dat de realtime bijgehouden voorraden weergegeven worden in het bestelmenu. Ofwel, is de zeebaars in de keuken bijna op? Dan ziet de bediening al op smartphone of dat er nog maar 3 porties beschikbaar zijn, wat bij binnenkomst al aan gasten kan worden uitgelegd. Zo zet je een potentiele teleurstelling om in extra gastvrijheid!

Upselling

We kennen het allemaal. Even afrekenen bij het tankstation, en dan tóch overgehaald worden om die chocoladereep bij de kassa óók mee te nemen. Of je zit in een aan de koffie, en de bediening vraagt of je daar wellicht een stukje huisgemaakte appeltaart bij wil – hij komt net uit de oven. Tja, wie zegt daar nou nee tegen? booq helpt je medewerkers bij upselling door te begeleiden bij het stellen van de juiste vragen. Wordt bijvoorbeeld de chocomel besteld, dan vraagt de handheld aan de medewerker of hier wellicht ook slagroom bij moet? En bij het driegangenmenu vraagt de handheld of men er de bijpassende wijnen bij wil. Je medewerker voelen zich meer zelfverzekerd, en jij ziet de kracht van upselling terug in je omzet!

Rekeningen splitsen en samenvoegen

Elke ondernemer ziet dit direct voor zich: een tafel van 8 gasten heeft zich een avond lang vermaakt en genoten van het heerlijke eten en diverse ronde drankjes. Zodra het tijd wordt om af te ronden, wordt gevraagd of de rekening gesplitst mag worden. En dan het liefst niet ‘gewoon’ gedeeld door 8, maar per persoon graag afrekenen wat geconsumeerd is. Help! Daar ben je zo 10 minuten mee zoet, als het niet meer is. Gelukkig is gehannes met rekeningen splitsen dankzij booq verleden tijd.Je opent hiervoor gewoon het speciale scherm, schuift heen en weer wat verdeeld moet worden, en voila: geregeld! En zo kun je ook eenvoudig bestellingen samenvoegen, mocht dat nodig zijn. Ideaal. Zo zou altijd moeten zijn!

Álle belangrijke software in één platform

booq biedt de bouwstenen voor elke zaak. Dat betekent dat er náást booq, ook diverse andere booq Bricks bestaan. Neem bijvoorbeeld de #1 meest gebruiksvriendelijke planner op de markt. Of commissievrije Tafelreservering die zélfs rechtstreeks vanuit Google bereikbaar is. Bestellen met QR-codes. Of zelfs offline én kaartverkoop. Ontdek het vandaag nog!

Features